תכונות המערכת |
בסיסי |
מתקדם |
פלטיניום |
יומן ממוחשב וחכם – כולל חגי ישראל, שמאפשר לקבוע לכל עובד טיפולים ע"פ שעות העבודה שהגדרתם מראש. היומן מקושר לקופה ממחושבת כך שמיד בסיום הטיפולים בלחיצת כפתור אחת הם עוברים לסל הקנית של הלקוחה. |
 |
 |
 |
כרטסת לקוחות – פרטים אישיים של הלקוחה, כולל תמונות, הרגלי קנייה, אפשרות כתיבת הערות, שמירת תמונות הלקוחה. |
 |
 |
 |
ניהול המלאי – המאפשר בקרה ושליטה מלאה על מלאי המוצרים ומחיריהם בחנות לניהול חנות אחת או מספר סניפים. |
 |
 |
 |
שיווק ללקוחות – פילוח מאגר הלקוחות על פי חתכים ושליחת sms ואימיילים ישירות מהתוכנה. |
 |
 |
 |
ניהול סדרות/מנויים – ניתן לפתוח מנוי חודשי או סדרות של טיפולים. |
 |
 |
 |
תזכורות תורים וימי הולדת ב-sms באופן אוטומטי או ידני על פי החלטת בעל העסק. |
 |
 |
 |
דו"חות וסטטיסטיקות - כספיים, ניהוליים ושיווקים המאפשרים לנתח את המידע על העסק בכל זמן נתון. |
 |
 |
 |
ניהול שעות העובדים ותפוקתם ע"פ מכירות – שעון נוכחות, דו"חות מפורטים. |
 |
 |
 |
ניהול מידע על הספקים – ואנשי הקשר החשובים לעסק. |
 |
 |
 |
זיהוי שיחה – פתיחת כרטיס בעת שיחה נכנסת מהלקוח (מחייב מודם שיחה מזוהה). |
 |
 |
 |
גיבוי ושיחזור של הנתונים – שמירה אוטומטית בסיום יום העבודה. |
 |
 |
 |
קופה ממוחשבת – המחליפה את הקופה הרושמת. הקופה הממוחשבת שומרת את הסטוריית קניות הלקוחה, מציעה מוצרים שהלקוחה עשויה לרכוש, הצעת מבצעים במעמד הרכישה ובכך עוזרת להגדלות המכירה, מאפשרת שמירת הזמנות ועוד. |
|
 |
 |
שוברי מתנה וקופונים – הפקת שוברי מתנה ללקוחות ואפשרות מעקב על קבלת קופונים חיצוניים. |
|
 |
 |
סליקת אשראי – מערכת מבוססת אינטרנט לסליקה מהירה ולא מצריכה התקנת קו טלפון נוסף או הפרעה לקו חדש. |
|
 |
 |
שוברי מתנה נטענים. |
|
|
 |
שעון זמן אמת - ניצול הזמן של העובד אל מול יעדים מוגדרים. |
|
|
 |
ניהול מועדון לקוחות מתקדם - אפשרות להנפקת כרטיסי מועדון יחודיים לעסק וצבירת הטבות או הנחות ללקוחות נאמנות. (ללא עלות הכרטיסים המגנטיים). |
|
|
 |