קופות ממוחשבות, קופות דור שלישי, מועדון לקוחות, SMS, אימייל, דוחות ניהולים, דוחות שיווק, דוחות כספים  |  מודעה 1  |  two  |  הודעות בדבר החוק החדש בנושא מיילים וסמס  |  



שירות:
השירות הינו חלק אינטגרלי מהמותג GetInTouch.
בשנת 2004 עברה החברה תהליך מקצועי בו שינתה את הארגון הפנימי והוסיפה עובדים על מנת לתת שירות ברמה אישית לכול לקוחותיה.
מאז הטמעת התהליך יכולה החברה לתת מענה מהיר יותר ומדוייק יותר.



תפיסת שירות:
כחלק מחזון החברה של טכנולוגיה שקופה אשר תשרת את הפירמה ברמה המיקצועית ביותר ללא סיבוכים מיותרים.
החברה מרחיקה לכת ביישום הנאמר:
- התקנה תלווה בלימוד התוכנה ופעולותיה בבית הלקוח או דרך האינטרנט.
- על ידי הפעלת כפתור השירות בתוכנה עצמה ניתן לקבל פתרון בעיות בזמן אמת
- ניתן לפתוח קריאה לתיקון דרך אתר האינטרנט לפי מספר לקוח.
  • דמי השימוש החודשיים כוללים: עדכון מהדורות חדשות, טיפול בתקלות בנתוני החברה, הדרכות להפקת דוחות (טלפוני בלבד).
  •       הטיפול בתקלות היא לתוכנתGetInTouch בלבד לא כולל טיפול בוירוסים ו/או תקלות במחשב עצמו או תוכנות אחרות.
  •      תמיכה טכנית תינתן בהתאם לצורך באמצעות טלפון ואינטרנט (חייב חיבור אינטרנטי מהיר).
  • הוראות מס הכנסה לניהול ספרים מחייבות את העסק המנהל את ניהול חשבונותיו במחשב לבצע גיבוי שוטף לתוכנת הנה"ח ושימוש באל-פסק למחשב המותקן.
  • הגעה לבית העסק תחויב בתשלום לפי מחירון.
  • ט.ל.ח




קצת על אמינות התוכנה:
התוכנה עברה תהליך QA קפדני.
התוכנה פועלת בשטח למעלה משבע שנים ועברה את "מחלות הילדות" ובעיות ראשוניות הצפויים לכול תוכנה.
 תמיכה טכנית
אופטימלוס-פתוח עסקי על ידי ד"ר כהן יוסף.